Om Kiehl’s

VORES HISTORIE

Et ægte New Yorker-produkt

I 1851, åbnede Hr. Kiehl dørene til sit familieapotek i New York City for at opfylde kvarterets behov. Apoteket, der er gået videre fra generation til generation, er stadig åbent den dag i dag og har helt samme formål: at tilfredsstille kundernes behov med den største ekspertise, naturens inspirerende pleje, en enorm generøsitet og en følelse af enestående kundeservice.

  • 1851

    Forgængeren for det oprindelige Kiehl Pharmacy, "Brunswick Apotheke” åbner i East Village i krydset mellem Third Avenue og Thirteenth Street, der også er kendt som Pear Tree Corner.

  • 1894

    Lærlingen John Kiehl køber Brunswick Apotheke og omdøber det til Kiehl Pharmacy.

  • 1921

    Irving Morse, der er lærling hos den gamle John Kiehl, køber det anerkendte apotek. Den russiske prins Karl blander sin "kærlighedsolie", som bliver den originale opskrift på Kiehl's Musk Oil.

  • 1922

    " Irving Morse gjorde "Try Before You Buy" (Prøv, før du køber) til apotekets uofficielle motto. Princippet om personlig kundeservice samt generøs brug af vareprøver har været en tradition hos Kiehls i mere end 95 år.

  • 1924

    Kiehl's bliver en af de første virksomheder, der angiver ingredienserne på sine produktetiketter - selv før USA's regering påbød det - for at hjælpe kunderne med at træffe bedre, mere informerede og sikre købsbeslutninger.

  • 1961

    Aaron Morse overtager familiens forretning efter sin far, Irving Morse, og introducerer senere produkter til mænd.

  • 1962

    I 1962, begyndte Kiehl's Pharmacy at introducere dristige, nye produkter, som Calendula Herbal-Extract Toner, Blue Astringent Lotion (elsket af Andy Warhol), Kiehl's Lip Balm # 1 og Ultra Facial Moisturizer - som stadig er blandt vores bestsellere i dag.

  • 1979

    Som anerkendelse af vores historiske bidrag, som apotek, udgør mere end 103 af Kiehl's produkter en del af den permanente samling i Division of Medicine and Science på Smithsonian National Museum i Washington, D.C.

  • 1988

    Kiehl's sponserer Everest Expedition. Bjergbestigerne bestiger Mount Everest og har Kiehl's-produkter med sig på turen.

  • 1989

    Jami Morse Heidegger, Arons datter, overtog familievirksomheden og driver den sammen med sin mand, VM-skiløberen Klaus Heidegger.

  • 2005

    Kiehl's introducerer Dermatologist Solutions, en produktserie, der er udviklet til specifikke hudproblemer, som fx alderstegn, irritation, sart hud, solskader og ru hud.

  • 2011

    "Kiehl's Gives" lanceres. Formålet er at fortælle kunderne mere om Kiehl's filantropiske initiativer.

  • Aujourd'hui

    Vores naturinspirerede, videnskabeligt dokumenterede formler er effektive, men sikre, og hjælper dig til en sundere hud. Oplev vores personlige rådgivning, så du finder netop de produkter, der passer til dine behov.

1851
1894
1921
1922
1924
1961
1962
1979
1988
1989
2005
2011
I DAG

VORES VÆRDIER

Hvad motiverer os

Nutidens Kiehl's er resultatet af en urokkelig dedikation til vores værdier, gennem tre generationer. Dette betyder at vi sætter vores overbevisning over alt, ved kun at tilbyde vores kunder den absolut bedste hudpleje.

1. Service

Vi ønsker altid at overgå forventningerne, og gøre ethvert kundemøde personligt. Vores kunder elsker, at vi giver gratis prøver af vores produkter ved alle køb. En praksis, der blev skabt af vores grundlæggere.

2. NATUR & VIDENSKAB

Vi er altid på udkig efter nye formler, nye ingredienser og nye teknikker, der sikrer en balance mellem naturens og videnskabens kræfter. Vi opnår både effektivitet og resultater, ved at eksperimentere med unikke og effektive naturlige ingredienser fra hele verden.

3. FILANTROPI

Vi tror på generøsitet, der altid går et skridt længere, og vi viser vores engagement i at dele og udvise solidaritet via filantropiske handlinger, der har til formål at udvikle vores samfund. Vi byder alle besøgende hjerteligt velkommen, og vi ønsker, at alle føler sig hjemme hos Kiehl's.

4. Respekt

Vi respekterer de samfund, som vi bor og arbejder i, og vi forsøger altid at være omsorgsfulde naboer i dem. Og fordi vi respekterer det unikke og skrøbelige i verden omkring os, er bæredygtighed et vigtigt apspekt for os.

5. UDDANNELSE

Vi overholder reglerne for kosmetologi og hudpleje. Vi bruger dem til at uddanne og hjælpe vores kunder med at træffe de rigtige beslutninger om hudpleje. Vi investerer i at uddanne vores kolleger og kunder og fremmer et rigt læringsmiljø.

6. KVALITET

Vi skylder vores nuværende succes vores systematiske tilgang: "formler uden genveje". Vi har altid ejet vores egne laboratorier, hvor vi udfører vores egen forskning og eksperimenter, som sikrer, at alt, hvad vi udvikler, både er effektivt og sikkert.

VORES HISTORISKE FORMLER

Effektive produkter inspireret af naturen

Da vi kombinerer avanceret, videnskabelig ekspertise med mere end 170 års erfaring, indeholder vores unikke formler kun ingredienser af højeste kvalitet. Vi prioriterer effektivitet frem for æstetik. Vores formler plejer alle hudtyper, selv de mest sensitive. Oplev nogle af vores kunders favoritformler.

NATURLIGHED & EKSPERTISE

"Vores laboratoriers mission at skabe formler, der består af aktive ingredienser, som er inspireret af naturen og skaber resultater."

  • Ingredienser af naturlig oprindelse
  • Produkterne testes på sensitiv hud
  • Klinisk og dermatologisk testede formler

Facial Fuel Energizing Moisture Treatment

Dette fugtgivende og forfriskende produkt har allerede fejret 10-års jubilæum og er vores mest populære produkt til mænd. Det er designet til at fugte huden og modstå ekstern påvirkning, så huden virker, ny, frisk og vitaliseret.

Crème de corps

Lad dig friste af den ikoniske kropscreme, der kendes verden over for dens fugtgivende egenskaber. Den populære creme blev udviklet i begyndelsen af ​​1970'erne og er fuld af nærende og blødgørende ingredienser til huden."

Ultra Facial Cream

Vores bestseller #1 kendes verden over og har vist sig at være ekstremt effektiv. Fugtighedscremen er testet under ekstreme og daglige, tørre forhold: den var bl.a. med på Grønlandsisen på ekspeditionen "Grønlands første bjergbestigning" i 2005, hvor et team på seks personer fik lov til at teste cremen under ekstreme forhold.

Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate

Vores førende serum reducerer rynker og forbedrer hudens struktur, ensartethed og udstråling effektivt. Formlen indeholder bl.a. 12,5% rent C-vitamin, der er kendt som en yderst effektiv anti-oxidant og dens evne til at pleje huden.

Midnight Recovery Concentrate

Vores 98,6% naturligt afledte ansigtsolie, genopretter synligt hudens udseende og giver glød og masser af næring.

Creamy Eye Treatment with Avocado

Skånsom, men stadig effektiv! Formlen kombinerer avokado, sheasmør og beta-caroten, som giver et perfekt fugt-boost til øjnenomådet. Creamy Eye Treatment er ligeledes en af vores absolutte bestsellere.

Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque

Vores Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Mask kombinerer gurkemeje og knuste tranebærfrø og har en øjeblikkelig effekt, så din hud vil føles opfrisket og med ny glød.

Calendula Herbal-Extract Toner

Vores Calendula toner har opnået stor popularitet siden slutningen af 1960'erne, hvor den første gang kom på markedet. De håndhøstede calendula-kronblade og calendula ekstraktener med til at rense og berolige huden.

Amino Acid Shampoo

Shampooen med kokosnød leverer en lækker, cremet og skummende oplevelse, som sikrer at du føler dig ren, frisk og velplejet efter et godt bad. Den er udviklet med en speciel blanding af fugtgivende ingredienser, der gør håret blødt, smidigt og får det til at stråle af sundhed.

Super Multi-Corrective Cream

Alder er bare ét tal Denne alsidige anti-age creme, korrigerer de mest synlige aldringstegn i huden med bl.a. jasmonsyre og bøgekstrakt. Formlen styrker, løfter, og fugter din hud.

Nightly Refining Micro-Peel Concentrate

Bolivias quinoa barkekstrakt er kendt for dens eksfolierende egenskaber på huden. Den quinoa barkekstrakt, der bruges i vores nat-peeling, sikrer huden optimal udstråling og sørger for at den føles frisk om morgenen.

Butterstick Lip Treatment

Den er opkaldt efter dens dekadente tekstur og velkendte ingredienser, og produktet til læberne er infunderet med citronsmør og kokosolie, som skaber en ægte lækkerbisken for læberne. Fås i farveløse eller kulørte versioner, der hydrerer og beskytter.