Main content

BEGYNDELSEN

Forgængeren for det oprindelige Kiehl Pharmacy, "Brunswick Apotheke” åbner i East Village i krydset mellem Third Avenue og Thirteenth Street, der også er kendt som Pear Tree Corner.

JOHN KIEHL TRÆDER TIL

Lærlingen John Kiehl køber Brunswick Apotheke og omdøber det til Kiehl Pharmacy.

DE FØRSTE KIEHL'S-PRODUKTER

Irving Morse, der er lærling hos den gamle John Kiehl, køber det anerkendte apotek. Den russiske prins Karl blander sin "kærlighedsolie", som bliver den originale opskrift på Kiehl's Musk Oil.

"TRY BEFORE YOU BUY"

Irving Morse gjorde "Try Before You Buy" (Prøv, før du køber) til apotekets uofficielle motto. Princippet om personlig kundeservice samt generøs brug af vareprøver har været en tradition hos Kiehls i mere end 95 år.

INGREDIENSERNE I FOKUS

Kiehl's bliver en af de første virksomheder, der angiver ingredienserne på sine produktetiketter - selv før USA's regering påbød det - for at hjælpe kunderne med at træffe bedre, mere informerede og sikre købsbeslutninger.

AARON MORSE SKRUER OP FOR VIDENSKABEN

Aaron Morse overtager familiens forretning efter sin far, Irving Morse, og introducerer senere produkter til mænd.

KLASSIKERE SKABES

I 1962, begyndte Kiehl's Pharmacy at introducere dristige, nye produkter, som Calendula Herbal-Extract Toner, Blue Astringent Lotion (elsket af Andy Warhol), Kiehl's Lip Balm #1 og Ultra Facial Moisturizer - som stadig er blandt vores bestsellere i dag.

Kiehl's på museum

Som anerkendelse af vores historiske bidrag, som apotek, udgør mere end 103 af Kiehl's produkter en del af den permanente samling i Division of Medicine and Science på Smithsonian National Museum i Washington, D.C.

Mod toppen af Everest med Kiehl's

Kiehl's sponserer Everest Expedition. Bjergbestigerne bestiger Mount Everest og har Kiehl's-produkter med sig på turen.

Et familieforetagende

Jami Morse Heidegger, Arons datter, overtog familievirksomheden og driver den sammen med sin mand, VM-skiløberen Klaus Heidegger.

Introduktion af Dermatologist Solutions

Kiehl's introducerer Dermatologist Solutions, en produktserie, der er udviklet til specifikke hudproblemer, som fx alderstegn, irritation, sart hud, solskader og ru hud.

Kiehl's Gives

"Kiehl's Gives" lanceres. Formålet er at fortælle kunderne mere om Kiehl's filantropiske initiativer.

Personlig rådgivning og service

Vi ønsker altid at tilbyde vores kunder den bedste og mest personlige rådgivning, så du kan finde lige præcis de produkter som passer til dine behov. Find inspiration eller hjælp online via vores artikler, hudplejeguide eller kundeservice eller besøg en af vores butikker og få direkte personlig rådgivning.

Orientation message
For the best experience, please turn your device