-
Nyheder
Ultra Facial Gør din hud vinterklar
KØB NU - Hudpleje
-
Krop
Creme de Corps Luksuriøs fugt hele dagen. Et af Kiehl’s favoritprodukter i mere end 4 årtier!
PRØV DET NU -
HERRE
Facial Fuel Vores nye og lette produkt blødgør hårene og lindrer huden, så dit skæg føles blødt og behageligt.
PRØV DET NU -
HÅR
Amino Acid Collection Skånsom daglig hårpleje, der giver blødt og glansfuldt hår.
PRØV DET NU -
GAVESÆT
FIND DEN PERFEKTE GAVE! Brug vores gaveguide til at finde den helt rigtige gave.
SE MERE -
Kiehl's verden
Har din hud brug for et fugt-boost?
KØB NU
- Kampagner
Klik for at forstørre
Limited Edition Butterstick Lip Treatment with SPF 30
Vores læbepomade med kokosolie beskytter læberne året rundt.
Limited Edition Butterstick Lip Treatment with SPF 30
Vores læbepomade med kokosolie beskytter læberne året rundt.
Product details
Kom i julestemning med Kiehl’s Limited Edition Butterstick Lip Treatment med SPF 30.
Kiehl's Butterstick Lip Treatment er en aldeles fugtgivende og udglattende læbepomade med en nærende blanding af olier. Vores formel med kokosolie smelter straks på læberne og lægger et beskyttende lag beroligende fugt. Fire af vores Lip Treatments indeholder bredspektret SPF 30-solbeskyttelse, så læberne beskyttes året rundt. Læbernes føles og synes blødere, glattere og fugtet og forbliver fugtet i op til 12 timer efter påføringen.
• Designet af Maïté Franchi.
Om kunstneren
Dette års Kiehl's julekalender er designet i samarbejde med Maïté Franchi, en fransk illustrator og grafisk designer fra Lyon. Maïté er inspireret af Art Deco og hendes design kombinerer geometriske former og varme farver, som er med til at skabe en stemningsfyldt atmosfære, der passer perfekt ind i Kiehl’s spændende verden.
- Vælg Størrelse 4 g
- Vælg Størrelse
Total: DKK 150,00
Total: DKK 120,00

Fair Trade kokosolie
Kokosolien kommer fra kokospalmen, også kaldet "the tree of life”, og er blevet brugt i ayurvedisk medicin i over 4.000 år pga. dens righed på fedtsyrer og dens nærende, hydrerende og blødgørende egenskaber.

Citronekstrakt
Denne klare syrlige citrusfrugt har længe spillet en fremtrædende rolle inden for kosmetik og aromaterapi.
Citroner har et højt indhold af naturlige frugtsyrer og det højeste C-vitaminniveau af alle frugter.
Frugtekstraktet og frugtens æteriske olie (presset af skallen) har astringerende og antiseptiske kvaliteter, der opfrisker, stimulerer og forynger kedelig hud og giver strålende glans til håret.
Inden for aromaterapi giver citroner en kølende, opfriskende og opløftende følelse.
Print
Påfør et rigt lag på læberne, og lad huden absorbere læbepomaden. Det perfekte sidste trin i enhver hudplejerutine. SPF30 beskytter huden mod UVA/UVB-stråler. Bruges sammen med din daglige UV-beskyttelse.
Vidste du?
I 1922 indførte Irving Morse "Try before you buy" som Kiehl's uofficielle motto. Dette skete som følge af den ekstraordinære service Kiehl's ønskede at tilbyde kunderne, bl.a. i form af at kunne prøve et produkt før man købte det. I dag er service og muligheden for at prøve produkter stadig en stor del af Kiehl's koncept. Man får eksempelvis altid 3 gratis vareprøver med på sit køb.

Fair Trade kokosolie
Kokosolien kommer fra kokospalmen, også kaldet "the tree of life”, og er blevet brugt i ayurvedisk medicin i over 4.000 år pga. dens righed på fedtsyrer og dens nærende, hydrerende og blødgørende egenskaber.

Citronekstrakt
Denne klare syrlige citrusfrugt har længe spillet en fremtrædende rolle inden for kosmetik og aromaterapi.
Citroner har et højt indhold af naturlige frugtsyrer og det højeste C-vitaminniveau af alle frugter.
Frugtekstraktet og frugtens æteriske olie (presset af skallen) har astringerende og antiseptiske kvaliteter, der opfrisker, stimulerer og forynger kedelig hud og giver strålende glans til håret.
Inden for aromaterapi giver citroner en kølende, opfriskende og opløftende følelse.
Print
Påfør et rigt lag på læberne, og lad huden absorbere læbepomaden. Det perfekte sidste trin i enhver hudplejerutine. SPF30 beskytter huden mod UVA/UVB-stråler. Bruges sammen med din daglige UV-beskyttelse.
Vidste du?
I 1922 indførte Irving Morse "Try before you buy" som Kiehl's uofficielle motto. Dette skete som følge af den ekstraordinære service Kiehl's ønskede at tilbyde kunderne, bl.a. i form af at kunne prøve et produkt før man købte det. I dag er service og muligheden for at prøve produkter stadig en stor del af Kiehl's koncept. Man får eksempelvis altid 3 gratis vareprøver med på sit køb.
Top